wtorek, 1 września 2015

Back to school!!!

Hej kochani !

Mamy już 1 września , więc chciała bym wam pokazać jak jestem przygotowana do szkoły ;)...

Więc : 

Plecaka nie zmieniam , bo dostałam go w zeszłym roku ...
Cropp , 150 zł


















Piórnik kupiłam nowy , bo tamten był już zniszczony 

Real , 14 zł











Zeszyty : 


Niestety , nie pamiętam sklepów w których je kupowałam 








Przejdźmy do wyposażenia piórnika :

Cienkopisy

Biedronka ok. 5 zł














Długopisy czarno piszące

6 zł Real 






















Ołówki 

 5 zł Real











Gumka do mazania 

ok. 4 zł Real











Nożyczki IKEA

Ceny nie pamiętam














Taśma klejąca 

1 zł



















Temperówka

10 zł Allegro
















To były wszystkie moje rzeczy do szkoły ;) ...


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz