poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Special na 1000 odwiedzin - Tag : too much information

Hej kochani!

Od razu chciałam wam baaaardzo podziękować za to 1000 odwiedzin











Nigdy nie myślałam ,że kiedyś na liczniku pojawi się ta liczba , a zwłaszcza po 2 miesiącach prowadzenia go.

Z tej okazji przygotowałam dla was : Tag - Too much information...


1.Co masz na sobie ?
Krótkie spodenki i moją ulubioną koszulkę z flinstonami






















2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochany ?
Nie ....

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?

Nie , 13 lat to za wcześnie na związek...

4. Ile masz wzrostu ?

Mam 1,60 wzrostu

5. Ile ważysz ?

Mam dosyć dużą niedowagę - 38 kg :')

6. Jakieś tatuaże ?

Może kiedyś taki , na nadgarstku  :















7. Jakiś piercing ?
Nieee ... Piercing mi się nie podoba

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?

Nie mam takiej ;)

9. Ulubiony program/serial?

Oglądam co mi się napatoczy :D

10. Ulubione zespoły ?

Avicii

11. Coś, czego Ci brakuje? .

Na razie , nic

12. Ulubiona piosenka ?

Avicii - The nights

13. Ile masz lat ?

Tyle samo co w numerku pytania ;)

14. Znak zodiaku ?

Koziorożec 

15. Czego szukasz u partnera ?

Hmmm.... Chyba poczucia humoru :)

16. Ulubiony Cytat ?

,,Miłość nie zazdrości , nie szuka poklasku , nie unosi się pychą , nie jest bezwstydna , nie szuka swego , nie unosi się gniewem , nie pamięta złego. Nie cieszy się z niesprawiedliwości , lecz współweseli się z prawdą.
Wszystko znosi , wszystkiemu wierzy , we wszystkim pokłada nadzieję , wszystko przetrzyma. Miłość nigdy nie ustaje."

17. Ulubiony aktor ?

Adam Sandler

18. Ulubiony kolor ? 

Różowy i niebieski

19. Głośna muzyka czy cicha ?

Cicha

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?

Siedzę w domu i oglądam śmieszne filmy z kotami :D

21. Jak długo zajmuje Ci kąpiel ?

Zależy - 
Latem 10-15 min , Zimą 30-60 min

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

Pół godziny (Śniadanie , umycie się , ubranie , i lekki makijaż [Rzęsy i pomadka] )

23. Biłaś się kiedyś z kimś ?

Nie , jestem osobą agresywną , i nigdy nie miałam aż takich powodów , żeby się z kimś bić ;)

24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?

Poczucie humoru 

25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?

Przeklinanie (nie tylko u chłopaków)

26. powód dla którego dołączyłaś do Bloggera ?

Najpierw kiedy miałam 10 lat miałam bloga na bloog.pl , ale tam było mało możliwości , i jestem tutaj 

27. Czego się boisz?

Burzy , ciemności , pająków

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?

Nie pamiętam :)

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz? 

Wczoraj - mojej Mamie

30. Jaki masz nick na yt? 

Koni czynka

31. Ostatnia przeczytana ksiazka ?
Harry Potter i Książe Półkrwi

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

Harry Potter i Insygnia Śmierci

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?

Ranczo :D

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Ostatnio rozmawiałam z moją Mamą

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś wiadomość na facebooku ?

Moja najlepsza przyjaciółka

36. Ulubiona potrawa?

Cukinia

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

Park rozrywki Harry'ego Pottera ♥

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
Sklep ze słodyczami

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?

Nie

40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?

Nigdy ;)

41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?

Jeszcze w podstawówce :)

42. Ulubiony smak słodki ?

Moje ukochane słodycze to żelki ♥

43. Na Jakich instrumentach grasz ?

Uczę się grać na pianinie ;)

44. Ulubiona część biżuterii ?

Rzadko noszę biżuterię - jeśli już to naszyjniki 

45 . Ostatnio uprawiany sport ?

Ostatnio uprawiany przeze mnie sport to pływanie

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś ? 

Margaret - Smak radości

47. Ulubiony teks na podryw ?

,,Gdybyś była kanapką w Mc Donaldzie nazwał bym cię Mc Beauty"

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Nie , i nie mam zamiaru XD

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 

Z moją przyjaciółką , na rolkach


Jeszcze raz chcę wam podziękować za te 1000 odwiedzin ♥

6 komentarzy :

  1. fajny tag:-)www.imbirkowy-blog.blogspot.com
    obserwuje/dodalam cie do kręgów? masz takich innych obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 1000 wyświetleń, oby było ich jak najwięcej!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Park rozrywki Harry'ego Pottera! Też chciałabym tam pojechać :D Mam nadzieję, że Twoje marzenie się kiedyś spełni ;)
    Pozdrawiam Z
    http://zycielicealistki001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah 😂 dziekuje ... jak bede dorosla to pojade☺

    OdpowiedzUsuń