sobota, 26 września 2015

Tag 50 przypadkowych pytań

Hej! Tak wiem ... Znowu zaniedbałam bloga , ale miałam dużo rzeczy do ogarnięcia (Nowa klasa , szkoła..)

1. Jak masz na drugie imię?
Wiktoria 

2. Podobają ci się creepersy?

Okropne są O.o


















3. Masz chłopaka?
Nie , ale poluję na jednego XD

4. Skoczył(a)byś na bungee?
Jasne , kiedyś to zrobię 

5. Masz rodzeństwo?

Mam starszego brata 

6. Z jakiej sieci masz telefon?

Play od niedawna

7. Jak wakacje to w górach czy nad morzem?

Nad morzem , kocham się kąpać w morzu 

8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Istnieje przyjaźń damsko/męska ale nie na długo ;)

9. Wysłałaś/eś komuś prezent na ask.fm?

Jeszcze nie XD

10. Kiedy masz urodziny?

25.12

11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Wierzę ... 

12. Jaki masz kolor oczu?

Zielony 

13. Podobają ci się air maxy?

Tak , podobają mi się , ale nie widzę sensu kupowania butów za 250 zł kiedy moja noga jeszcze rośnie ;)

14. Chciał(a)byś mieć tatuaż?

Chciała bym mieć tatuaż z insygniami śmierci (wspominałam już o tym w too many informations)

15. Imiona rodziców?

Magda i Rafał

16. Jaki masz znak zodiaku?

Koziorożec

17. Ile masz wzrostu?
Coś koło 1.60 

18. Ulubiona dyscyplina sportowa?

Kocham , kocham , kocham pływać

19. Podobają ci się tunele?

Nie , o Matko Święta na co to komu i dlaczego? :')

20. Ulubiony dzień tygodnia?

Hahah wiadomo , że piątek piąteczek piątunio 

21. Kim chciałaś kiedyś zostać?

W przedszkolu chciałam zostać baletnicą , ale jak zobaczyłam te ćwiczenia na rozciąganie , to mi się odechciało :')

22. Lubisz czytać książki?

Kocham książki ... Najbardziej Harrry'ego Pottera ♥

23. Potrafisz jeździć na nartach albo na snowboardzie?

Nie , nigdy nie próbowałam , ani na tym , ani na tym XD

24. Wolisz psy czy koty?

Hmmm ... Sama nie wiem kocham to i to ...

25. Jaki masz kolor ścian w pokoju ?

Białe (Remont jest ) , ale planuję różowe :D

26. Palisz szlugi ?

Sądząc po tym , że mam 13 lat to sami sobie odpowiedzcie 

27. Mieszkasz w blok
u czy w domu ?

W bloku , i nie zbyt mi to pasuje

28. Masz jakiegoś zwierzaka ?
Mam kota , a oprócz tego 3 papugi

29. W jaki województwie mieszkasz ?

Wielkopolskim

30. Ulubione imię żeńskie ?

Zuzia

31. Ulubione imię męskie ?

Adam 

32. Jaki masz model telefonu ?

Samsung galaxy J1

33. Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy inteligencja ?

Inteligencja , bo wtedy można mieć dobrze płatną pracę i zrobić sobie operację plastyczną :')

34. Jaki masz kolor skarpetek na sobie ;> ?

Nie mam teraz skarpetek na sobie

35. Pizza vs zapiekanka ?
Pizza

36. Ulubiony kolor ?
Różowy

37. Jakiej jesteś orientacji ?

Hahahaha XD W jakim sensie ? 

38. Farbowałaś/eś kiedyś włosy ?

Tak - Przez całe wakacje końcówki na różowo

39. Ulubiona pora roku ?

Lato , bo wtedy fajnie jest iść na basen , w ogóle nie ma szkoły itd.

40. Masz jakieś kolczyki ?

Mam , ale nie noszę ich od 2 lat 

41. Dresy vs jeansy ?

Jeansy

42. Angielski vs niemiecki ?

Angielski ... Niemieckiego w cholerę ciężko mi się uczyć

43. Kawa vs herbata ?

Herbata 

44. Wolisz zadawać pytania czy odpowiadać na nie ?

Zdecydowanie - odpowiadać

45. Lubisz czytać książki?
Czy tego pytania przypadkiem już nie było ? 

46. Potrafisz pływać ?

Tak , pływanie to mój ulubiony sport

47. Jaki masz numer w dzienniku ? 

Mój nowy numer to 15 , ale dotychczas przez 3 lata miałam numer 9 :D

48. Laptop vs komputer ?

Laptop , bo można go wszędzie zabrać 

49. Jaki masz kolor oczu ?

To pytanie też już było zadane 

Uwaga ! 
Mam dla was informację : 
Założyłam aska dla czytelniczek : 

ask.fm/Wermx


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz