niedziela, 21 czerwca 2015

TAG : Mój zwierzęcy przyjaciel

Hej !!! Dziś przygotowałam dla was ,,TAG : mój zwierzęcy przyjaciel" - Zapraszam do poznania mojego zwierzęcego przyjaciela :)


~ Jakie to zwierze i jakiej jest rasy?
Kot ... Prawdziwa miłość nie ma metki...Zwierze ze schroniska kocha bardziej.

~ Jak ma na imię?
Lolek

~ Jak długo jest z tobą?
Osiem latek

~Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Po tym jak stary kot umarł na białaczkę adoptowaliśmy nowego  :)


Zaraz po adopcji <3


~ Ile ma lat? 
Osiem i pół

~ Co jest dziwnego w jego charakterze?
Zachowuje się jak pies xdd 

~ Co twoje relacje z nim znaczą?
To mój najlepszy przyjaciel 

~ Wasze ulubione chwile?
Zaraz po tym jak weszliśmy do domu z nowym kotem otworzyliśmy transporter a kot biegał po mieszkaniu jak opętany później jak się już uspokoił  wskoczył do wózka dla lalek i od tamtego czasu to była nasza ulubiona zabawa.

~ Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Loluś , kotek , kotuś ,maluch 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz