poniedziałek, 8 czerwca 2015

10 irytujących sytuacji z życia wziętych ;)

#1 Kiedy idziesz na ulicy i nagle osoba przed tobą gwałtownie staje przez co na nią wpadasz.

#2 ,,Zakochane pary" które na środku chodnika całują się i nie można przejść.

#3 Kiedy oglądam film i przychodzi moja mama żeby mi coś powiedzieć. Mówi, mówi , mówi i kiedy w końcu zatrzymuję film okazuje się że przestała. Włączam film z powrotem i znowu zaczyna swoją opowieść.

#4 Kiedy budzę się na dwie minuty przed budzikiem

#5 kiedy chcę umyć włosy ale osoba przede mną zużyła szampon i nalała do butelki wody ... Skutek jest taki , że robię ice bucket challenge.

#6 Kiedy jakaś dziewczyna dodaje zdjęcie na instagrama z hashtagiem : #pasztet , #alejestemgruba , #brzydal tylko po to żeby wszyscy mówili : piękna jesteś...

#7 Kiedy ktoś na chwilę wchodzi do mojego pokoju i kiedy wychodzi , to nie zamyka za sobą drzwi , mimo że wcześniej o to prosiłam.

#8 Kiedy się kąpie i ktoś gasi mi światło w łazience.

#9 Kiedy piszę 5 minut jedną wiadomość , na całą stronę a osoba do której pisze odpowiada ,,aha"

#10 Kiedy jakaś dziewczyna dodaje na facebooku status : załamana...
komentarze :
- co się stało ?
- nie ważne.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz